Mobility Blog

Οι βασικές αρχές για τους Millennials και τη μετακίνηση

Οι βασικές αρχές για τους Millennials και τη μετακίνηση

Σήμερα, η πλειονότητα του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού αποτελείται από Millennials.

Με πολύ διαφορετικές ανάγκες και προσδοκίες, αυτή η γενιά πρωτοπόρων αντιπροσωπεύει ανθρώπους που θα καθορίζουν τον κόσμο μας σύντομα αν δεν το κάνουν ήδη. Είναι, χωρίς αμφιβολία, η γενιά με την μεγαλύτερη επιρροή στην εποχής μας. Εάν θέλετε να προσελκύσετε και να διατηρήσετε την επιρροή σας στο αύριο, ακόμη και στον τομέα της μετακίνησης, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι κατανοείτε τους Millennials.

Ποιοι είναι οι Millennials και τι πρέπει να γνωρίζετε για αυτούς;

Millennials ορίζονται συνήθως εκείνοι που γεννήθηκαν μεταξύ του 1980 και 2000. Έχουν διαφορετικές αξίες από τους μεγαλύτερους συναδέλφους τους. Θέλουν μια υγιή ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, αρέσκονται στο να μαθαίνουν, θέλουν διαφάνεια και, πάνω απ 'όλα, χρειάζονται ευελιξία είτε μέσω των εργαλείων που χρησιμοποιούν είτε στο περιβάλλον εργασίας τους. Αυτό γενικά οδηγεί στην αύξηση της παραγωγικότητας και της εργασιακής αφοσίωσης.

Ένα άλλο προφανές είναι ότι οι Millennials είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία. Οι περισσότεροι από αυτούς γεννήθηκαν λίγο πριν από την ψηφιακή εποχή, έχουν άνεση με τις εφαρμογές των κινητών τηλεφώνων και έχουν ψηφιακό τρόπο ζωής. Είναι επίσης συνηθισμένοι σε έναν ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο που σημαίνει ότι τείνουν να είναι πιο προσαρμόσιμοι σε επικείμενες αλλαγές. Αυτό σημαίνει ωστόσο, ότι ενδέχεται να απαιτήσουν μεγαλύτερη προσαρμοστικότητα από τους εργοδότες τους.

Οι Millennials εκπροσωπούν επίσης μια από τις πιο μορφωμένες γενιές για τις οποίες η ανταμοιβή είναι σημαντική αλλά όχι ο κύριος μοχλός. Οι Millennials εργάζονται για να ζήσουν - δεν ζουν στη δουλειά - και νοιάζονται για τον κόσμο που ζουν. Έχουν μεγαλώσει σε έναν κόσμο όπου η "κλιματική αλλαγή" είναι μέρος του καθημερινού διεθνούς διαλόγου και είναι γενικά ανοιχτοί να εξερευνήσουν νέες επιλογές που σέβονται και προστατεύουν το περιβάλλον.

Πώς βλέπουν τη μετακίνηση;

Δεδομένου ότι οι περισσότεροι Millennials ζουν σε αστικά περιβάλλοντα, δεν ταιριάζουν πλέον απαραίτητα στο παραδοσιακό προφίλ ενός δικαιούχου εταιρικού αυτοκινήτου. Οι Millennials δεν αντιπαθούν απαραίτητα τα αυτοκίνητα, αλλά οι συνθήκες της συγκεκριμένης γενιάς τους (αστική διαβίωση, χωρίς παιδιά, προσήλωση στην καριέρα, χαμηλότερο εισόδημα) έχουν αντίκτυπο στις επιλογές μετακίνησής τους. Μπορεί να μην έχουν προσωπικό χώρο στάθμευσης για το αυτοκίνητό τους ή να προτιμούν τη χρήση εναλλακτικών μέσων μεταφοράς, καθώς είναι πιο αποτελεσματικό για τις μετακινήσεις τους. Κάποιοι μπορεί να μην έχουν ούτε άδεια οδήγησης. Η ελευθερία για τους Millennials δεν είναι πλέον το αυτοκίνητο, είναι η ελευθερία της επιλογής.

Όπως αναφέραμε προηγουμένως, στους Μillennials αρέσει η ευελιξία. Είτε πρόκειται για κινητό τηλέφωνο, τηλεοπτική σειρά ή τις διακοπές τους, οι επιλογές συνδρομής ανταποκρίνονται τέλεια στη νοοτροπία των Millennials: «Πληρώνω για ό, τι χρησιμοποιώ και είμαι ευχαριστημένος με αυτό». Η καινοτομία είναι ο ακρογωνιαίος λίθος στη νοοτροπία τους και ως εκ τούτου είναι πρόθυμοι να δοκιμάσουν και να εξερευνήσουν νέες επιλογές, αν τους προσφέρουν αξία και ευθυγραμμίζονται με τις προσωπικές τους αρχές.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα της Boston Consulting Group σε 2.000 καταναλωτές κινητικότητας σε όλο το Πεκίνο, τη Βοστώνη, το Λονδίνο και τη Μόσχα, η παραγωγικότητα και η ανεξαρτησία αποτελούν βασικούς πυλώνες μετακίνησης για τους καταναλωτές. Οι κορυφαίες προτιμήσεις μετακίνησης περιλαμβάνουν την παραγωγικότητα και τη δυνατότητα πολλαπλών εργασιών (53%), την ανεξαρτησία από τα δρομολόγια των μέσων μαζικής μεταφοράς (48%) και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα 47%).

Οι καλύτερες επιλογές για τις δημόσιες συγκοινωνίες, η κυκλοφοριακή συμφόρηση και η αυξανόμενη ρύπανση, ιδίως στις αστικές περιοχές, ενθαρρύνουν τους Millennials να εξετάσουν πιο βιώσιμες επιλογές μετακίνησης. Σε συνδυασμό με κυβερνητικά μέτρα και φορολογικά πλεονεκτήματα, η υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης αυξάνεται σταθερά σε αυτόν τον πληθυσμό. Η κατανομή της οικονομίας έχει επίσης επηρεάσει θετικά τη συνεργατική κατανάλωση και την προθυμία να μοιραστούν πόρους. Η δημοτικότητα της κοινής χρήσης αυτοκινήτων, της διανομής ηλεκτρικών σκούτερ και της κοινής χρήσης ποδηλάτων είναι μόνο μερικά παραδείγματα στον τομέα της μετακίνησης.

  Τι σημαίνει αυτό για την πολιτική μετακίνησης;

   Εάν θέλετε να διασφαλίσετε ότι λαμβάνετε υπόψη όλες τις ανάγκες μετακίνησης των υπαλλήλων σας, θα πρέπει να            λάβετε υπόψη αυτά τα κριτήρια για τη νέα γενιά. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τα εταιρικά αυτοκίνητα θα                     εξαφανιστούν: θα αποτελεί πάντα ένα σημαντικό μέσο μετακίνησης. Ωστόσο, και άλλες επιλογές θα πρέπει να εξεταστούν    και να ενταχθούν στην εταιρική μετακίνηση.

  Το πρώτο βήμα στην προσπάθεια να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες είναι να ακούσετε και να μάθετε από τους       Millennials της εταιρεία σας. Η συνεργατική νοοτροπία τους καθιστά μια εξαιρετική πηγή για να τους εμπλέξει στη   διαδικασία καθορισμού νέων πτυχών του company car policy της εταιρίας σας. Αυτό θα σας επιτρέψει να εξερευνήσετε   πιθανές λύσεις μετακίνησης που να ταιριάζουν στον οργανισμό σας και να σας βοηθήσουν να διαφοροποιήσετε την   πρόταση μετακίνησής σας, για να βεβαιωθείτε ότι έχετε φτάσει στις προσδοκίες τους.

 Η μετακίνηση μπορεί να είναι ένα πραγματικό πλεονέκτημα για τη βελτίωση της ελκυστικότητας της εταιρείας σας.       Επομένως, είναι σημαντικό να διατηρήσετε το τρέχον εργατικό δυναμικό σας ευτυχισμένο δείχνοντας φροντίδα και   κατανόηση. Παρουσιάζοντας καινοτόμες επιλογές που παρέχετε στους υπαλλήλους σας, βελτιώνετε επίσης το εταιρικό σας προφίλ και την προτίμηση προς την επιχείρησή σας.

Οι Millennials αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε με πολλούς διαφορετικούς τρόπους  και δίνουν το έναυσμα στις μελλοντικές γενιές να προχωρήσουν σε όλα όσα περιμένουν από τους χώρους εργασίας τους, την καριέρα τους και την εταιρική τους ηγεσία. Και μην ξεχνάτε ότι η γενιά Generation Z, εκείνοι δηλαδή που γεννήθηκαν μετά το 2000, έπονται… Το κλειδί είναι να διατηρήσετε τα μάτια και τα αυτιά σας ανοιχτά, καθώς δεν υπάρχει καμία λύση ενιαίας εξυπηρέτησης και να αποδεχτείτε ότι οι προτάσεις και οι προσδοκίες μετακίνησης θα εξελιχθούν ακόμα περισσότερο με την πάροδο του χρόνου.

Εάν σας ενδιαφέρει να επανεκτιμήσετε το company car policy της επιχείρησής σας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στη διεύθυνση: salesgr@aldautomotive.com