Mobility Blog

Αξιολόγηση των νέων μαρκών που εισέρχονται στην αγορά: οι τέσσερις βασικοί παράγοντες που πρέπει να γνωρίζετε

Αξιολόγηση των νέων μαρκών που εισέρχονται στην αγορά: οι τέσσερις βασικοί παράγοντες που πρέπει να γνωρίζετε

Η αυτοκινητοβιομηχανία εξελίσσεται με ταχείς ρυθμούς, με πολυάριθμους νέους παίκτες να εισέρχονται στη σκηνή και να διεκδικούν ένα κομμάτι της πίτας.

Μπορούμε να παρατηρήσουμε μια πληθώρα πρόσφατων ασιατικών μαρκών, όπως τα ORA, WEY, BYD, Nio, Xpeng και Maxus, που κάνουν σιγά-σιγά αισθητή την παρουσία τους στην σκηνή της αυτοκινητοβιομηχανίας, διεκδικώντας χώρο ανάμεσα σε καθιερωμένες μάρκες, όπως τα Hyundai, Toyota, Nissan και Kia, αλλά και από ένα ευρύ φάσμα ευρωπαϊκών μαρκών. Εν μέσω αυστηρότερων κανονισμών της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων, αυτοί οι νεοαφιχθέντες κατασκευαστές επωφελούνται από την ζήτηση για μοντέλα που πληρούν τα νέα πρότυπα σε ανταγωνιστικό κόστος, το οποίο διευκολύνεται από την καθετοποιημένο μοντέλο λειτουργίας τους, τις οικονομίες κλίμακας και τις συνεργασίες που αναπτύσσουν στην ασιατική βιομηχανική παραγωγή.

Με τόσες πολλές διαθέσιμες επιλογές, οι Fleet managers ενδέχεται να βρεθούν σε μια κατάσταση που μπορεί να τους μπερδέψει. Σε αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσουμε, επισημαίνοντας τέσσερις βασικούς παράγοντες που μπορούν να συμβάλουν στην απόφαση σας για τις ιδανικές μάρκες και τις μελλοντικές σας συνεργασίες αναλύοντας 4 βασικούς παράγοντες: την παραγωγική ικανότητα, κάλυψη της αγοράς, βάθος χαρτοφυλακίου και τοποθέτηση της μάρκας.

Ας τους εξετάσουμε έναν προς έναν.

 

Παραγωγική ικανότητα

Διαθέτει ο κατασκευαστής τους πόρους για να κάνει μια ισχυρή είσοδο στην ευρωπαϊκή αγορά και να δημιουργήσει αρκετές πωλήσεις ώστε να εδραιώσει μια βιώσιμη και διαρκή παρουσία σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον;

Σημειώστε ότι πολλές από τις μάρκες που εισέρχονται στην Ευρώπη το κάνουν με νέα επιχειρηματικά μοντέλα, όπως το συνδρομητικό μοντέλο της Lynk & Co, ενώ άλλες μάρκες, όπως η NIO, επιλέγουν τη μίσθωση οχημάτων ξεχωριστά από τις μπαταρίες (BAAS). Άλλες πάλι, όπως η Xpeng, εστιάζουν τη στρατηγική διανομής τους στην εγχώρια κινεζική αγορά μέσω μιας προσέγγισης απευθείας στον καταναλωτή.

Για να αξιολογήσουμε την παραγωγική ικανότητα αυτών των νέων κατασκευαστών, εξετάζουμε τις εγκαταστάσεις παραγωγής, τις δυνατότητες και την αλυσίδα εφοδιασμού τους, παράγοντες που τείνουν να αποτελούν λιγότερο σημαντικό ζήτημα για τις καθιερωμένες μάρκες με αποδεδειγμένη βιομηχανική και οικονομική ικανότητα. Είναι επίσης σημαντικό να αναλύσουμε λεπτομέρειες σχετικά με τις διαδικασίες παραγωγής και τους αναμενόμενους χρόνους παράδοσης, ώστε να διασφαλίσουμε ότι μπορούν να επεκταθούν και να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του στόλου σας. 

 

Κάλυψη της αγοράς

Η κάλυψη της αγοράς ενός κατασκευαστή - η ικανότητα και η εμπειρία του στην παροχή και πώληση οχημάτων σε πολλές περιοχές - είναι ένα άλλο βασικό κριτήριο για την αξιολόγηση των συνεργασιών.

Οποιαδήποτε αξιολόγηση για την δυνατότητα μιας παγκόσμιας παρουσίας της μάρκας πρέπει να περιλαμβάνει όχι μόνο τις φυσικές τοποθεσίες αλλά και τους περιφερειακούς κανονισμούς και τις απαιτήσεις συμμόρφωσης. Πρέπει να λαμβάνουμε επίσης υπόψη μας τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και των παρεχόμενων υπηρεσιών εξυπηρέτησης μετά την πώληση, στις αγορές που η μάρκα έχει παρουσία. Η παγκόσμια κάλυψη συνεπάγεται συχνά ένα πιο εκτεταμένο δίκτυο διανομής, γεγονός που αποτελεί σαφώς ένα βασικό πλεονέκτημα.

Στη συνέχεια, εξετάζουμε τη φήμη και το μερίδιο αγοράς της μάρκας στην περιοχή δραστηριοποίησής της. Μια γνωστή και σεβαστή μάρκα με σημαντικό μερίδιο αγοράς είναι πιθανότερο να καλύπτεται αξιόπιστα από την αλυσίδα εφοδιασμού και δίκτυο υποστήριξης μετά την πώληση, καθώς και καλύτερη κατανόηση της τοπικής αγοράς και των ειδικών αναγκών των φορέων εκμετάλλευσης στόλου στην εν λόγω αγορά.

Τέλος, αξιολογούμε τη δέσμευση της μάρκας για βιωσιμότητα και περιβαλλοντική ευθύνη. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στον τομέα των EV, όπου οι στόλοι μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Μια μάρκα που έχει δεσμευτεί για τη βιωσιμότητα και έχει ιστορικό ανάπτυξης οχημάτων φιλικών προς το περιβάλλον μπορεί να ταιριάζει καλύτερα στους στόλους που επιθυμούν να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα.

 

Βάθος χαρτοφυλακίου

Ο αριθμός των μοντέλων που διατίθενται στη γκάμα ενός κατασκευαστή είναι μια άλλη σημαντική πτυχή, διότι καταδεικνύει την ικανότητα του κατασκευαστή να ανταποκρίνεται σε μια ποικιλία αναγκών και προτιμήσεων - ένα βασικό κριτήριο για την αντιμετώπιση των πιθανών αντιστάσεων των οδηγών σε νέες μάρκες.

Ένας κατασκευαστής με πιο εκτεταμένη γκάμα οχημάτων μπορεί να παρέχει περισσότερες επιλογές, επιτρέποντάς σας να επιλέξετε οχήματα που ανταποκρίνονται καλύτερα στις συγκεκριμένες ανάγκες και απαιτήσεις σας. Υπάρχουν διάφοροι κατασκευαστές από την Κίνα που διαθέτουν ένα ευρύ φάσμα μοντέλων και σχεδιάζουν να εισέλθουν σε περισσότερες κατηγορίες όπως για παράδειγμα η BYD και η Nio.

Η επίγνωση αυτών των εξελίξεων μας επιτρέπει να εξετάζουμε μάρκες με μοντέλα που είναι πιο κατάλληλα για τις επιχειρήσεις σας και ευθυγραμμίζονται με τους στόχους βιωσιμότητας, τις απαιτήσεις επιδόσεων και τις προτιμήσεις των οδηγών. Επιπλέον, η ύπαρξη μιας πιο εκτεταμένης γκάμας μοντέλων σας δίνει εναλλακτικές επιλογές σε περίπτωση που η κύρια επιλογή οχήματος δεν είναι διαθέσιμη ή κατάλληλη για μια συγκεκριμένη λειτουργία ή δεν ταιριάζει στο Car Policy.

 

Τοποθέτηση της μάρκας

Η τοποθέτηση της μάρκας αναφέρεται στην αντίληψη που έχουν οι πελάτες για μια μάρκα σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, αντικατοπτρίζοντας τον τρόπο με τον οποίο ο κατασκευαστής τοποθετείται στην αγορά και πώς γίνεται αντιληπτός από το κοινό-στόχο του, το οποίο στην προκειμένη περίπτωση περιλαμβάνει σαφώς τους οδηγούς του στόλου σας ενόψει μιας νέας μίσθωσης.

Κατά την αξιολόγηση συνεργασιών με νέες μάρκες, εξετάστε αυτόν τον βασικό παράγοντα και τον τρόπο με τον οποίο ευθυγραμμίζεται με τους στόχους, τις αξίες και την εικόνα του στόλου σας. Συχνά υπάρχει διστακτικότητα απέναντι σε άγνωστες ή ξένες μάρκες, ο οποίος μπορεί να επηρεάσει την αποδοχή και την υιοθέτηση των οχημάτων λόγω λανθασμένων αντιλήψεων σχετικά με την ποιότητα κατασκευής ή των υλικών που χρησιμοποιούνται. Στους παράγοντες που πρέπει να σταθμίσετε περιλαμβάνεται η σχέση ποιότητας-τιμής, αλλά με την άνοδο των οικονομικών συνθηκών και των βιομηχανικών διαδικασιών στην Ασία, πολλά από αυτά τα αυτοκίνητα προσφέρουν πλέον ποιότητα κατασκευής εφάμιλλη των πιο καθιερωμένων μαρκών με ένα αξιοσημείωτο εύρος χαρακτηριστικών και επιλογών, καθιστώντας τα μια ελκυστική και οικονομικά αποδοτική επιλογή για τη διαχείριση στόλου.

Είναι επίσης σημαντικό να θυμόμαστε ότι ορισμένες νεοεισερχόμενες μάρκες μπορεί να δίνουν προτεραιότητα σε προσιτά οχήματα με πρακτικά χαρακτηριστικά και υψηλή σχέση ποιότητας-τιμής, ενώ άλλες μπορεί να εστιάζουν σε premium προσφορές με προηγμένη τεχνολογία, πολυτελή χαρακτηριστικά και δυνατότητες υψηλών επιδόσεων. 

Παράλληλα με αυτούς τους τέσσερις βασικούς παράγοντες, υπάρχουν και άλλες πτυχές που μπορεί να πρέπει να εξετάσετε, όπως η τεχνολογία που διαθέτει το όχημα, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος infotainment και των χαρακτηριστικών παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας. Είναι σημαντικό να αξιολογήσετε αν αυτές οι τεχνολογίες είναι τρέχουσες και λειτουργούν σωστά, καθώς και αν είναι φιλικές προς τον χρήστη ή υπερβολικά πολύπλοκες και πιθανόν να προκαλέσουν δυσαρέσκεια στους οδηγούς.

Με την εξέταση αυτών των βασικών παραγόντων, θα είστε σε θέση να λαμβάνετε τεκμηριωμένες αποφάσεις κατά τη μίσθωση οχημάτων. Για να σας βοηθήσουν στην πλοήγηση σε αυτό το διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο, οι ομάδες πωλήσεων και συμβούλων μας μπορούν να σας καθοδηγήσουν στη διαδικασία επιλογής και να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τους κατάλληλους συνεργάτες. Με αυτές τις πληροφορίες, θα είστε σε θέση να μετριάσετε τους κινδύνους και να διασφαλίσετε ότι μπορείτε να λειτουργείτε τα οχήματα των οδηγών σας με ασφάλεια, αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα, επιτυγχάνοντας παράλληλα την καλύτερη δυνατή σχέση ποιότητας-τιμής.